söndag

nu äntligen, bloggen och krånglat hela dagen.
aja, igår så skulle vi till sthlm, men vi kom bara till centralbaren i s-tälje. och där blev vi fast. kom massa roligt folk och sen blev det mycket rosé och drinkar. träffade vigge, de var ett bra tag sen jag festade med honom! efter c.p gick vi till stanleys, av alla ställen. jag har inte varit där på år och dar! men det var skoj med nått nytt. träffade emelie där också :)
självklart blev det en kebab innan vi gick hem.
ruben gick till charlie och emma på lite efterfest, jag var så himla trött, pallade verkligen ingenting, somnade så fort jag kom innanför dörren, med jackan på. haha så kan det gå, men nu är jag utvilad.



hmm... myskonamn på drink ..


viktigaviktor


värmde oss lite i bilen, satt och lyssnade på riktig housemusik.








tobbe och rubbe









jag och emelie


ruben och effe röjer på dansgolvet.






mycket god och efterlängtad



träffade en lilleskutt på vägen hem, den var jättesöt och hade kompisar, men de var assnabba och hoppde iväg innan kameran hann upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0