hallå där

jag är hemma nu äntligen. sitter här i soffan och väntar på att min blondering ska bli klar.
dagen började med skärholmen där jag hittade ett par svarta skor från bianco. ville ha dem rosa som jag visade för något inlägg sedan, men de fanns inte. sen hittade jag ett par svarta med nitar från scorett, men jag valde att bara ta de från bianco.
å sen en klänning från h&m och en från vero moda. ni får se bilder imorgon. någon av de 2 ska jag ha på kalasmiddagen vi ska på imorgon.
sen så åkte vi hem till min bror och solade. poolen var lite för kall, bara 21 grader. hehe. trodde jag skulle klara mig ifrån ett dopp men icke, ruben slängde i mig. + att hela huvudet kom under vattnet. hatar blött kallt hår! men jag hoppade mig varm på studsmattan med tilde. det var första varma sommardagen för mig. ledig å allt!
vi blev bjudna på en god middag med vin.

imorgon är jag ledig. får se vad jag hittar på då. enhörna har match på hemma plan så jag åker säkert dit. lucas ville följa med också.






bianco, 600:-


simba och tussan






nästa gång du, då är det din tur!


jonas, mästerkocken, lagar alltid god mat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0