britney spears

klockan ringde 06.30 i morse, slängde på mig mjukiskläder och boomerangjackan och åkte och hämtade becca , sedan ställde vi oss i kön till träffpunkttälje. jag är glad att jag tog på mig vinterjackan för fy vad kallt det var där i skuggan, kl 09.00 släpptes biljetterna. vi hade siktat in oss på in the zone sittplats för 1950:-, men tydligen tog de slut på några sekunder, så vi fick nöja oss med läktare a. men såklart är jag är as glad att vi fick några biljetter överhuvudtaget, ska verkligen bli en upplevelse och se henne. och speciellt med becca för då kan allt knasigt hända.
nu är jag på jobbet och diggar hennes skiva,den går på repeat. måste ju lära mig alla texter till 13 juli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0