söndag

idag har jag tvättat, mest sängkläder. ruben har klippt gräsmattorna i brunnsäng. det tog typ 3 timmar. gräset växer så snabbt när det regnar så mycket. det skulle inte sitta fel att ha en riktig lie, så man kunde slå ner allt gräs i stället.
det var riktigt fint väder idag, 20 grader och sol. så vi passade på att äta lunch i solen på barolo. jag åt fläskfilé med mozzarella och klyftpotatis. härligt med värme!
efter tvätt och gräsklippning åkte vi till ica maxi och storhandlade. nu sitter ruben och kollar på fotboll, jag har precis lagat en mexicansklasagne ,väntar bara på att den ska bli klar i ugnen.
jag glömde såklart kameran hemma idag så inga bilder blir det...

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0