HUNGRIG

sådär ja, nu har vi varit ute och powerwalkat i 30 min, å så har vi hjälptes åt att göra middagen. inte kul att stå och steka när det är stekhett i lägenheten. det blir en nyttig middag, GI squash lasagne.
ruben fixar disken, jag kan inte, paris my new bff går nu på 3.an. och det kan jag ju INTE missa. i love tisdagar. kl 20 paris, kl 21 hell´s kitchen (final ikväll!!!) kl 22 so you think you can dance. BÄSTA BÄSTA :)

ikväll åker bror & co hem från kalymnos. nu blir mamma, pappa å wilma ensamma igen. wilma har varit ledsen hela dagen, det blir hon alltid när folk börjar packa sina resväskor. förra året la hon sig i min, bland alla mina kläder och prylar. ååå vad det gjorde ont att lämna henne. usch, jag börjar alltid gråta när wilma och mamma vinkar av mig i taxin. fy fan, de där tårarna är de värsta jag vet.att lämna dem jag älskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0