det är tisdag

2 juni och vilket skitväder. det ska ju vara sommar nu. jag är riktigt deppig, hoppas vädret blir bättre imorgon på min födelsedag. egentligen skulle jag vara ledig imorgon, men orka tvätta, städa å sånt på sin födelsedag, så jag är ledig idag istället och fixar de sakerna. de får "fira" mig lite på jobbet istället. jag kanske ska baka något tills imorgon då.... 

på torsdag tar min kusin jacob studenten. å va tråkigt att den här veckan ska vara regnig för alla studenter, förra var ju kanon. jobbigt att stå på berget och gratta dem i regnjacka, paraply och stövlar. men vi får göra det bästa av situationen nu. så är det alltid i sverige, omöjligt att planera pga vädret.

hörs senare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0