onsdag

tjenare. vi kom ju ganska tidigt till stranden idag, så det har blivit reält med sol idag. det går välldiga vågor och jag är ju inte badprissen nr 1. hatar att blöta håret, så jag tog det lugnt med badandet idag. känner mig som en gammal kärrng, men vad gör man inte för hårets skull? de är så sliiiitet!
aja,, jag å maria, mamma och pappa kom ju ner vid stranden vid 10. andreas va kvar hemma och sov. vi pressade som fan, jag somnade t.o.m. hääärligt sådär i solen.
vid 13 gick pärona upp och jag å maria låg kvar, gick till poolen delade på en grekisk sallad och drack öl och vin. hääärligt värre! efter ett tag kom andreas ner. sen var vi bra tvunga att åka till mickey blue eyes som jobber längts ut vid vattnet. (där vi åt middag igår) nina och jonas hade verkiligen rekomenderat det stället.så vi drog dit och drack lite öl. softade runt.
sen skjutsade andreas hem mig, så jag har chillat för mig själv med en bok och en zero. andreas och maria är fortfarande på stranden. jag känner mig lagom BRÄND! nä men nästan!
jepp ikväll ska vi grilla här hemma. får se vart vi hamnar sen, det är ju lillördag å allt!









 


Kommentarer
Postat av: Becca

ser ut som ni har de bra där nere ems=)

2009-07-24 @ 20:54:32
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0