jobbar

hejhej hallå! nu är det måndag...tänkte jag säga, men nej det är ju tisdag. ännu en dag närmare semestern!

tänkte berätta lite om min dag igår. rebecca kom till mig vid 16-tiden. vi började göra oss klara, sen efter ett tag upptäcker becca att hon har glömt sin britney-biljett hemma. så vi fick åka och hämta dem.
när vi väl är där. öppnat en flaska vitt och bara chillar med britney musik så ber jag becca att ta kort på mig.
MINNE FULLT kommer upp, och såklart har jag glömt minnet i min laptop hemma. omöjligt att gå på konsert utan kamera! å så kommer becca på att hon glömde sin kavaj hemma hos mig.
så vi fick be snälla stefan om skjuts. så vi fick skynda på som bara den, åkte hem till mig hämta allt, sen hem till rebeccas mamma och hämta hennes kamera. när vi äntligen kommer ut på vägen får vi in en geting i bilen. jag får panik i baksätet och slänger och flänger åt alla håll. SVETTIG och iordning gjord. sjukt jobbig. jag får tag på stefans väst och klämmer ihjäl den mot bilfönstret. Puh... vilken pers!
motorvägen - och vi är påväg! KÖ..KÖ.. vi får åka en annan väg. kommer fram till min syster halv 7. beställer en pizza, halva vesuvio halva capriccosa. (stavas det så?) vi går hem till syrran med en rykande pizza. hungriga. vi sätter oss och öppnar kartongen - FEL! kebab pizza. å nooo. ajja inget att göra nånting åt, vi hade ju bråttom. käkar och säger hej då.

framme i globen. jätte mycket folk, nu börjar jag känna mig taggad. såg marie serneholt. kul, hon e så söt.
natacha peyre satt bara nån rad ifrån oss. hehe altid kul att se kändisar ;)
förbandet var... Dj Havana Brown. vem fan är det? as trist! men sen började showen, och den var underbar. det var ingen hejd, verkligen en cikus med massa akrobater och sånt. britney sjöng alla hits, och vi hade bra platser (förrutom några kablar som var ivägen) . en riktig lyckad konsert, scenen var cool. aja här kommer lite bilder jag tog!





































Kommentarer
Postat av: Becca

ja våra tattoos kommer bli grymma emelie! mm ska kirra fram allt vi behöver;) funderar fortfarande på vart ja ska sätta den...hmm

2009-07-14 @ 18:02:29
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0