freedags mys ensam

just det, idag på jobbet kom en snubbe från sveriges radio, sörmland och interjuvade mig. de frågade frågor om lågenergilampor, och vad det finns för alternativ nu när den vanliga glödlampan är påväg bort. det var lite pinsamt i början och prata i den där micken, speciellt när jag inte hade övat på frågorna innan. jag bara svarade typ det som poppae upp i mitt huvud. de kommer säkert sändas i helgen eller nästa vecka, men jag ska gå in på webben och checka läget när jag kommer till grekland.

efter jobbet åkte jag en sväng förbi min bror och sa hej då. kramade om lucas å tilde. adrian min kusin var också där.
nu har jag precis ätit middag. den blev jätte tråkig, men den var go!


advokado med kräftstjärtar i tomat & basilikasås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0