frågor & svar

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? ruben
3. Hur lång är du? 163 cm
4.
Vilken var den senaste film du sett? jag kommer faktiskt inte ihåg... I robot kanske, jag kollar mest på tv serier
5.
Vem ringde du senast? cecilia
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? är du ute på vift? ska jag ringa imorn? till min syrra maria
7. Vad är dagens planer? ikväll blir det mys
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, svar på allt man vill veta...direkt!
9.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta, bor just nu i grekland
10.
När såg du senast din mamma? i påskas
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? 08.00 ringde klockan, men jag steg upp 08.17
13. Har du någon gång hittat en katt? jepp, flera som vi har adopterat. hehe, fast i grekland dårå.
14.
Vilken är din favoritplats? kalymnos på någon mysig taverna/strand
15. Vilken plats föredrar du minst? finns många...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? har eget företag, familj och lever livets goda dagar!
17. Vad skrämde dig som barn? att bli utanför
18.
Vem fick dig att skratta senast? how I met your mother gänget... hehe
19.
Är du för ung för att äga vinylskivor? nä, men jag äger inga...
20. Har du stationär eller bärbar dator? bådeoch kan man säga
21. Sover du med eller utan kläder på dig? på sommaren sover jag tunt, på vintern i värsta flanell pyjamasen ;)
22.
Hur många kuddar har du i sängen? jag har 2 ruben har 2 det blir 4 kuddar i sängen
23.
Hur många landskap har du bott i? 2
24.
Har du någon gång spytt på fyllan? ja det har jag gjort
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? ja det är jag
27.
Vilken är din favoritglass? slagsta glass :) GB sandwich
28.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara till framtiden (investera i företaget) eller bara bli helt crazy och flyga till las vegas bjuda dit twilight snubben och festa upp varenda öre ;) hehe..
29.
Tycker du om kinamat? ok
30.
Tycker du om kaffe? NEJ
31.
Vad dricker du till frukost? brämhults juice eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? vänster
33. Kan du spela poker? yeah
34. Tycker du om att mysa? ja
35. Är du en beroendemänniska? nej... tror inte det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nope
37.
Vill du ha barn? ja
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja
40. Föredrar du havet eller en pool? haaavet
41.
Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42.
Äger du dyra smycken? jag har ju en klocka för 20.000 kr... noohoo nej.. inga dyra bara glitter smycken ;)
43. Har du någon gång testat narkotika? no
44.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? en oliv
45. Vem är den roligaste människan du känner? fan va svårt, en rolig människa. finns många, men en person som alltid är glad/knasig och helt twisted när vi ska festa är charlie. skrattar alltid med eller åt honom!
46.
Välj ett ärr på din kropp? har ett ärr på ryggen efter en brännskada... usch det vill jag inte ens tänka på
47. Vad har du för ringsignal?  en trist vanlig, vet inte
48.
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? har faktiskt några klänningar, strumpbyxor ,skor, dopklänning å sånt från jag va bebis.
49.
Flirtar du mycket? ja
50.
Vart togs din profilbild för din blogg? hemma i hallen
51.
Kan du byta olja på bilen? nee tror inte det... å vad jobbigt, skulle inte förvåna mig om jag måste göra det imorn eller nått i den stilen.
52.
Har du fått fortkörningsböter? nix
53. Vilken var den senaste bok du läste? det ska bli ett sant nöje att döda dig - magdalena graaf
54. Läser du dagstidningen? jag kan inte äta frukost /gå till jobbet utan att ha läst tidiningen! LT är den bästa på morgonkvisten...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej, men köper ofta cosmo, hänt bild. veckans nu! och all den där skiten.
56.
Dansar du i bilen? eftersom jag åker bli 1½h / dag så blir det mycket musik och många moves (speciellt nu när michael jackson spelas flitigt i bilen) 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vad jag ska köpa med mig till greece
59. När var du i kyrkan senast? last summer
60. Vilka personer utmanar du? becca :) + alla andra som har lust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0