brunnsäng

nu sitter jag i brunnsäng. tänkte först sätta på en tvätt, men jag oooorkar verkligen inte åka tillbaka och hänga upp den. näe, jag får ta tvätten på lördag, då slutar jag tidigt.
jaja här så kollar jag det sista med travelstart, våra biljetter och att planet går som det ska...
hmm.. jag ska väl ta och åka hem nu. tråkigt utan ruben, vad ska jag göra för något till middag? eh det blir fil + banan. orkar inte... kanske ska gå en sväng också.

idag hade vi en tjuv i butiken. han kom in med en stor blå prasslig ikea påse, böjde sig ner, tog en kartong och gick ut. helt sjuk, jag blev förstelnad och kunde inte få fram ett ljud. tillslut bara jooockeee...joo joocke.. han tog en grej och gick! jocke fatta ingenting. jag igen: meh han snodde en smålandsdesign kartong, skynda ut och stoppa honom! så jocke kutade ut och frågade va fan han höll på med?(han hade kommit ganska långt) han ba: neej jag har inte tagit något. får ja se i din påse då, och så slet jocke upp påsen, och mycket riktigt låg ju våran kartong där. då började mannen att knuffas så då sprang jocke tillbaka.
ibland händer det helt konstiga saker...

nej nu ska jag dra till täppgatan! wish me luck med parkering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0