16 juli

halloj.
imorse när jag klev upp och öppnade kylskåpet för att ta frukost stod 2 öl där på kylning. jag blev arg, varför i hellskotta ska han ha 2 öl med sig på vägen till båten när han inte tycker om öl? dålig planering. jag skulle ha laddat upp med den alkohol jag gillar...  det plingade på dörren och vips stod lundberg där, redo för att åka iväg. så det blev ett snabbt farväl. sen försvann dem... jag åkte till ljuspunkten och lämnade en lampa, sen ekonomiljus.

idag är det min och jockes sista jobbardag tillsammans. sen ses vi inte på 5 veckor... lite mer. sorgset, så vi köpte lite extra till fikat.


jocke fick en bakelse


och jag en avokado


närå jag tog lite choklad ;)


fint spänne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0