PUUUH

nu är vi hemma hos becca. jag testar hennes nya älskare. datan. den tar upp nästan all hennes tid här... kan förstå. han är väldigt stilg. min rosa lillis blev botad idag! så jäääkla glad. äntligen kan jag datafreaka på kvällarna!

jepp jag jobbade bara till 4 idag, sen åkte jag till södertälje och hämtade upp becca. vi begav oss till brunnsäng och hämtade en cheesecake form. sen gick det åt h-vete. jag kunde inte låsa dörren! jag stod as länge ute i kylan och fixa och trixade med låset. jag var så jäkla förbannad på dörren, på huset. va fan skulle jag dit och göra?
men tillsis gick det när jag hittade en extra nyckel. fattar noll, kan man låsa med en extra nyckel men inte med den vanliga? mysterium.
sen blev det rusta. vi handlade champagneglas, shotglas, vanliga glas å allt annat skit i plast. plast är bäst, om man inte vill skiva upp fötterna.
nästa stopp systemet. as mycket folk. vi handlade på oss allt möjligt. avslutade på ica maxi. köpte allt som vi har på menyn till 2lax9. great!

becca och stefan har packat upp allt nu, medan jag har suttit här och bestämt vad som ska ligga i kylen och inte i kylen. hahah närå:) faaasen va bra de här kommer bli!

nu ska vi dra ner till täppis, ska köpa sushi först.
jepp det blir buzz ikväll också, och so you think you can dance.
JAG ÄR LEDIG IMROGON OCH DÅ ÄR DET NYÅR!
YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0