min lördag

idag har jag bakat som fan. gick upp 9 och åkte direkt till mamma. mina kusiner och brorsbarn var också med. vi började med lussebullar. sen blev det pepparkakor, knäck, chokladknäck och cola. jag är nöjd.
jag är helt slut, sean banan har förstört mitt liv. ungarna sprang runt hela tiden och skrek ruuuuuuuumpa och fiiiii fan och KÖÖÖÖÖTT fi fan hela tiden. hmm... de var kul de första gångerna men inte efter några timmar och när man samtidigt försöker få knäcken att hamna rätt i de pytte små formarna så blir man lätt irriterad.
sen kom becca och hämtade mig, vi åkte ner till stan en snabbis och handlade alkohol och en kjol jag tänkte ha ikväll. efter det satt vi oss hemma hos mig och fikade på allt jag hade bakat + glögg. mmm tror att nån julkänsla börjar smyga sig fram till mitt kalla hjärta.
nu har jag percis duschat, ska börja göra mig redo för kvällen. det blir förfest hos theo och adam i farsta med en reäl utgång! sofi och cecilia är på intåg, vi drar rund sex-tiden.

tack min älskade becca för fiskcdn (2 var det) PUSSP


Kommentarer
Postat av: Becky

tack för lussebullar, peppisarna och knäcken;) var underbart gott!



LOVE U TOOOO puss becky that's my name, that's my name;)

2009-12-05 @ 17:01:21
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0