jag är ledig

jag känner mig som en ny människa. första gången på år och dar jag har sovit ut. ingen hund att gå ut med och ingen jobbig tid jag måste passa. jag bara ÄR... kollar på serier och slöar. skulle ju vilja att någon kom med mat eftersom jag börjar bli hungrig,  men man kan ju inte få allt.

igår efter jobbet åkte jag och sofi till stan, köpte med oss sushi hem till henne, och sen blev det tjejkväll med bla mammas pojkar. (förbjudet att missa det) 

näe om jag skulle sätta fart och börja dagen? sola kanske?
sen hem till mamma och busa lite med wilma och ceasar. senare ska jag hämta adrian vid tåget och lucas från hockey träningen vid axa. kvällen blir lugn, vi ska umgås hela familjen och äta god mat. tror det blir idolkväll med chips, dipp, godis och julmust - om jag känner mamma rätt :)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0