godnatt

lördag:
jobbade, åkte och hämtade cilla vid tåget. sen hem till sofi och började göra oss klara. lyssnade på fett bra fisk musik. 19.00 kom sofis syster och hennes pojkvän och carro. sofi bjöd på tacos. mycket smarrigt. de blev bubbel, shottar och massa annat! vi pratade och dansade runt. mest apollodansen, jag gjorde fel...hela tiden. sofi öppnade sina fina presenter. läääängtar tills vi åker och spa..ar. :)
taxin kom vid elva, sen blev det nybron. vi gick direkt och beställde våra gröna piggelindrinkar... sen skulle de firas. de blev bubbel på bordet, vi sjöng för sofi och sen berättade jag min lilla nyhet. emelie-delägare. ljusexperten i eskilstuna. jepp...det känns jävligt bra att säga det! I LOVE IT!
sen blev det ännu an flaska bubbel... hmm.. jepp vi blev rätt kanon allihop. haha..
kvällen var så jävla awesome, (- att jag halkade ute i snön) hahha ...vilken bruuuud.



nu ska jag sova, ögonlocken orkar inte vara uppe längre.


Kommentarer
Postat av: Becky

När jag är 30 år, uteliggare, sprutnarkoman och etablerad snattare på Pressbyrån, kom då ihåg vilken sann vän jag har varit genom åren och ge mig ett jobb samt pengar i kontanter. Älskar dig.

2009-12-20 @ 23:20:20
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0