fredag

vaknade av att becca ringde mig imorse (typ 11) va de va? jag ljög och sa att jag var vaken och låg och drog mig i sängen. MEN NEJ JAG SOV, men det var bra att hon väckte mig för att annars skulle jag ha sovit i 2 h till!
jag gick ut med wilma, och mötte upp becca.
jag gjorde mig skärholmen-klar. medan becca och wilma bara tog det lugnt. sen begav vi oss till skhlm.
vi började med att käka en varsin sushi. gottgott. jag hittade julklappar till nästan ALLA. fatta va skönt! mina kassar vägde bly och jag fick så jäkla ont i ryggen. fick gå ut till bilen och lämpa av lite för att kunna fortsätta shoppandet. avslutade med systemet och ica.
efter skärholmen hann jag med en snabb solning, så skönt att koppla av 15 min i lite värme och bli en aning brunare.
sen brummade jag iväg till becca och hämtade henne, väl hemma hos mig lagade vi tacos. mycket gott, becca gjorde på sitt lilla vis och de blev över förväntan :) nu är vi så jäkla mätta så vi orkar inte ens stiga upp ur soffan och hämta vårat bubbel som ligger i kylen + snackset vi ska ha till idol. äh, vi får ta de om ett tag för just nu är vi FÖR koncentrerade på idol. erik är en gud. I LOVE!
becca- I LOVE ME (tshirt)
calle och kompis är också bra, men inte lika bra som love-erik.

ja vad mer? jag ska jobba imorn, så jag får ta det lite lugnt med bubbelvinet.

I MORGON ÄR DET PARTY! det ska bli kul som fan, yeeey yeey.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0