crap

min hals känns inte som den ska. måste äta en sked kalymnisk honing innan jag borstar tänderna. jag ska ut med wilma också såklart.
imorgon är det en ganska viktig dag för mig. jag ska på ett "möte" och de mötet kommer handla om min framtid. jag ska inte berättta just idag...eller den här veckan om vad det är, men det kommer...jag lovar. om allt går som planerat ska jag fira det lite på lördag. jag ska berätta för mina närmaste. OM det nu går vägen...

ja... dagen idag har varit ganska lugn, det har snöat som fan. en och annan kund halkade på gatan utanför såg jag. man får akta sig, för det är ovant och gå i snö. man vet inte riktigt hur man ska skapa sig en balans.
imorse höll jag på att dö, jag fick inte upp bildörren. den hade fastnat. jag var skitarg. hade 4 kassar med lampor och en ylande wilma mitt på gatan. usch, men efter ett tag fick jag upp dörrjäkeln. då var det bara å sätta igång och skrapa fönstren.

jepp, vad mer. JO paradise hotel. finns det nån vidrigare än catja? ja andreas. fyfan. vilket jävla par asså, jag pallar inte med dem! hoppas rami spelar skiten ur dem!

i helgen blir det party i etuna. sofi fyller år" wiihohooo...
jepp...klänning, frilla och skor är redan noga utvalt! vad annars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0