trött

det blev en helkväll igår. jag, cecilia, pelle, theo och niki gick till trata och åt mat. jag åt en god giovetsi. (pasta med kött) vi hade det trevligt och drack vin. efter det gick vi hem till mig, satt oss på balkongen, förfestade och lyssnade på michael jackson. åkte in till massouri vid halv 2. hängde på neon med alla andra. sen blev det loca. de hade nån gäst dj där så det kostade 10 E att gå in. sjukt dyrt. hehe... inte van att betala inträde.
idag sov jag och cecilia till 3. det var skönt. jag vill sova lite till.ikväll blir det pizza porto. jag är redan hungrig.


lunch på del mar





theo beställde in vin, mythos, vatten och ozuo till maten:)



min goa middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0