skit

vi landade 02.15, rubens pappa kom och hämtade oss. jag kunde inte somna förrän 05, jag tänkte på kalymnos.när jag vaknade (för ca en timma sedan) så trodde jag att jag var i mitt kalymnosrum... det kändes så bra. men sen insåg jag att jag var här i skit sverige, skit södertälje, skit vädret (regnar).
jag ska börja packa upp nu, å så måste jag städa. ruben har lyckats glömma vattna blommorna när jag har varit borta så de är ju DÖA. så det blir bara å köpa nya. ruben åkte till jobbet nyss. jobbigt, värre.

den 22 sep kostar 1 vecka tur och retur 498:- ... hmm ja det är frestande! jag kanske åker tillbaka och är lycklig en vecka till. jag saknar solen och värmen, jag känner mig redan blekare, tröttare och fulare.



beach arginonda









Kommentarer
Postat av: Anonym

Får ja föjla med då?????? haha!!! vill oxå tillbaka till grekland!!!!!!!!!!! ibland är de inge bra att vi jobbar på samma ställe =) ses imorrn! hoppas vi kan festa ihop på lördag - har samlat mod till de nu! haha kram

2009-08-26 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0