Lördag

igår kväll följde jag med tasos och angie till cantina, det var såååå mycket folk. tog 15 min att beställa, och hittade ingen sittplats. men det var kul iaf. vi pratade och tog några drinkar. vi gick hem vid 3 tiden.jag var helt slut, fortfarande efter rhodos. hehe...och cecilia som lever där jämt. fattar inte hur hon pallar!

jag sov till 11, sen har jag gjort jättegoda mackor som jag å mamma mumsade i oss innan beachen. majo, prosciutto, olivröra, pesto och tomat.  :) vi låg på stranden några timmar, sen hem och bara slappade. jag måste börja jobba på min bränna nu, vill bli brunast! ikväll lagar mamma mat, fläskfilé med spenatpasta och rödvinsås. ååå ikväll är det lördag. gäst dj på loca. det kommer vara dyrt och trist haha.. men men. vi får seee...


bild på familjen för nån vecka sen


bowlingnight


igår på telendos


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0