last night

jepp, imorgon åker pappa, maria och andreas hem. jag, cecilia och theo drar till rhodos kl 15. det ska bli kul att göra något nytt. fast de känns jobbigt och lämna allt igen. men jag återvänder ju till kalymnos om nån vecka. jag lämnar grekland 26 augusti så... det känns bra.
det har inte hänt så mycket mer sedan sist. jag är fortfarande helt handikappad UTAN kamera. shit asså va trist.
tror inte att jag kommer blogga på rhodos. det beror på.
mamma har lagat en riktig höjdar middag tills ikväll, mmm va gott det ska bli! sen blir det bowling i pothia.

igår var vi inne i stan och shoppade. jag handlade en ikon, ett kors och en klänning. + massa medicin som man bara får tag på här. antibiotika, tandblekning och ögon droppar. sen fick jag ett halsband av mina föräldrar.i guld, med maria och jesubarnet. älskar det!

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh jag vill också ha tandblekning?;) Vad kostar det?

2009-08-08 @ 22:35:09
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0