i´m back

hallå där. det var länge sen.nu är jag tillbaka på kalymnos. rhodos trippen var sjukt rolig! haha... men jag berättar mer om den sen. nu ska jag gå ut med wilma, ikväll ska vi ta båten över till telendos för att fira "maria dagen" det kommer vara helt fullsmockat med folk så vi har bokat bord på favvo restaurangen.
får se vad som händer ikväll, jag träffade tasos och angie i mataffären och de frågade om jag ville med till cantinan ikväll. men jag har lite trött på alkohol just nu... men man kan ju ha kul utan.
yes hörs nån annan dag. lite stressad!


jag å andreas på loca

Kommentarer
Postat av: Becca

hallo! hur har du det därnere? snaaaart kommer du hem=) ja köp jättegärna med 2 eller 3 tuber...vet inte hur mycket man behöver innan de blir resultat? men köp så mycket som du kan haha och så mycket som du tror behövs för att dom ska bli vita;)



saknar dig massa! kramar

2009-08-15 @ 18:30:34
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0