bye bye kalymnos

det här känns inge bra alls. jag har en klump i bröstet. tänk... nu är det 11 månader tills jag får komma hit igen. det känns förjävligt. jag pallar inte att komma hem och börja mitt vanliga liv igen. jobb, sova, äta. jag har ångest över att behöva klä på mig massa kläder. jag har ångest över att behöva stiga upp tidigt på morgonen och sätta mig i bilen och köra till eskilstuna varje dag. jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden och att det var den 20 juli igen. då allt skulle börja. ååå.. fan. men jag är glad över 5 underbara veckor här nere...
nu ska jag ta vara på de sista soltimmarna. kl 15 ska vi dra in till pothia och köpa det sista, lämna cecilias kläder på rhodos båten (som hon glömde när hon bodde här) TYPISKT! sen hem och göra oss klara för resan. middag kl 18. båten går 20.15.
som sagt jag är väldigt nere just nu. det kommer bli ännu värre sen när mamma och wilma ska säga hej då vid taxin. jag kan inte stoppa tårarna då.

i love kalymnos <3


önskar att jag var dubbelt så brun!


ruben gjorde goda drinkar igår kväll


en liten bebis kotte hälsade på igår, lillkissen lakrits var jätte nyfiken!


kommer sakna dig! så sötis.

Kommentarer
Postat av: sarah

FASEN vad brun du var då... :D

2009-08-25 @ 20:25:52
URL: http://lillispenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0