wilma

nu har wilma varit i grekland i 1 vecka, och jag börjar märka nu hur ensamt det är utan henne. hon brukar vara här om kvällarna och hålla mig sällskap. springa och hämta sina leksaker som jag ska kasta, eller gnugga hela kroppen mot ryamattan och ska försöka bita av stråna. hon ligger alltid och tittar på mig med stora ögon när jag lagar middag. å sen tar vi nattpromenaden run 23-24 tiden. hon är världens sömntuta och ligger kvar längst i sängen.
nu är hon i grekland och jagar katter, solar i sköna solen, går långa promenader med mamma å pappa, hon blir så bortskämd, men ni får akta så hon inte blir en tjockis!
pratade med pappa idag och han sa att hon hade lekt och badat bland vågorna på kantounibeach, det är nog de bästa hon vet!

älskar dig min lilla bebiswilma



wilmas bästa vän kotten hänger alltid med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0