valborg 2008

för ett år sedan tog jag å vigge bilen till uppsala. där hade jag min roligaste helg någonsin. vädret var på topp, stämningen var superb och valborg kunde inte bli och hade aldrig varit bättre. vi bodde hos vigges kusin, danne. vi skrattade och festade hela dagen och hela natten lång. cecilia kom med tåget senare på valborgsdagen det blev en skön förfest med bla.bloopers med djur, liten gitarr och ekengren.
en sak är säker, den valborgsmässoafton kommer aldrig mer igen, hur mycket jag än önskar. för det är valborg NR1 för mig och kommer alltid att vara det.



 





   



   





   







 

ah, vilka minnen!


Kommentarer
Postat av: Silly

det var fan inte min bästa valborg, vilken jobbig helg jag fick. haha.men vet du vad som var roligt. när viktor spillde varmt kaffe på sig på statoil och skylde ner sig med mjölk sen!!

2009-05-02 @ 14:43:53
Postat av: emelie

HAHHA det hade jag glömt!

2009-05-02 @ 15:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0