tvättar

det gick bra att tvätta fönsterna, de är skinande rena nu. stolt. men det var svårt. nu ska jag åka till brunnsäng och hänga tvätt. en riktig städdag har det varit idag.
ruben sitter klistrad framför tvn. vad annars när det är fotboll? då får väl jag sitta klistrad framför datan. va jobbigt att det är måndag imorgon. jag orkar inte, men den här veckan är kort. tack 1 maj för att du är röd.
jag är sugen på en calzone, å vad det skulle sitta fint nu. men det är bara att hålla igen, ska man gå ner i vikt så funkar det inte att fuska (för ofta). jag vill inte ens tänka på hur många kalorier jag hällde i mig igår kväll. fyfan. ångest. men på helgerna får man äta och dricka lite onyttigt, bara man håller sig i veckorna.
20/4 start vikt: 55,2kg
26/4: 54,1 kg
mål: 51 kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0