inte min grej

åååå det fanns inga bra parkeringar lediga ikväll, så jag fick fickparkera. och det är jag absolut inte bra på. när bilarna står på vänster sida av vägen är det ännu värre. det är lättare att fickparkera åt höger. dessutom är jag usel på att bedöma hur långt det är kvar till bilen bakom. santa fen är stor och svår.

sen tog jag en promenad 30 min, det började duggregna lite på slutet. jag har på sista tiden märkt att mina kläder inte sitter som de ska, så jag har bestämt mig för att bli lite tajtare. det är därför jag har börjat med att gå ut och gå.

nu sitter jag och kollar på äntligen hemma och äter middag. det blev pasta med tonfiskröra,créme fraiche franska örter + grönsaksbuljong + gullök och som vanligt en go sallad till det. väntar på att desperate ska börja.



nu jäklar ska det motioneras


jättegott och ha i grytor eller som sås,eller varför inte som dipp till chipsen




 


Kommentarer
Postat av: Silly

är det rödis västen som du hade i åttan?? den har hållit länge!

2009-05-02 @ 15:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0