hemma

ah äntligen soffdax! har gjort en sallad med kräftstjärtsröra, advokado, fetaost, oliver, babyspenat, ruccola och tomat. + brämhults jordgubb lime. smaskens! sitter i soffan och kollar på vänner.
jag har haft ont i huvudet idag, jag måste dricka mer h2o. fast det är mycket godare med fun light så jag får ta och köpa med mig en sådan till jobbet imorn.
ikväll är det ballar av stål. & jag älskar det! soneby citysport är ju favvo, hoppas hamburgerkastningen blir roande. mansfällan är också rolig, speciellt det avsnittet med italienarna. nooo bella, no bella. haha kunde inte sluta garva.






ballar av stål - soneby citysport, förargelseväckande fredrik, mansfällan, bitterfittan, en jobbig djävel, kändisreportern hanna, tv-kjell, kaninkokerskan, the fuckers .

Kommentarer
Postat av: sofi

tror min tacos-tallrik va godare än din kvällsmat =) nu väntar disken, sen är de ballar av stål!!!!!!

2009-04-20 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0