Heeeej

egentligen vet jag inte varför jag börjar med den här skiten nu, kanske för att jag är ensam fotbollsfru. typ. men ibland känns det bra att vara för sig själv. jag och tvn är bästa vänner. tvn ställer alltid upp.
sen skulle det inte sitta fel att ha en fet chips skål framför sig. det är så gott, helst med holidaydipp.

det är redan torsdag imorgon, den här veckan har rusat fram. det får man tacka påsken för. påsken var rolig. jag fick träffa familjen, äta god mat och bli full. hahha. ja så kul kan det vara ibland. men nu ska jag ta det lugnt. iaf den här helgen.











jaha, fråga olle nu. sen blir det läggdags. först ska jag fixa matlåda till arbetsdagen imorgon. jaaaa jag är pank.

HEJ SVEJS !


Kommentarer
Postat av: Andreas (Adde)

Lite fjöörtis men aja man får väll leva med det!

2009-10-13 @ 10:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0