emelie hellman

Smeknamn: har inget direkt

Beroende av: ruben och chips med dipp

Vem behöver du mest just nu:  ruben 
 
Vad tror folk om dig?:  rolig, crazy, blåst, snäll, hjälpsam, klänningfreak, bitch, säger vad jag tycker, ansvarsfull, partypingla, ytlig, skrikig, jaaa jag kan fortsätta i timmar...

Stämmer det? ibland

Vad får du oftast komplimanger för?: va fint brun du är

Vad säger du för att imponera på någon?: äh jag vet inteee

Hur imponerar man på dig?: att vara allmänt shysst

Brukar du skratta för dig själv?: ja det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ja jag är vaken

Vilken är din favoritmålning: självporträttet jag gjorde när jag var 3 år

Sprit, cider, vin eller öl: rött vin till maten, kallt vitt en varm sommardag, cider och drinkar när man ska ut och dansa

Brukar du bli för full: nja det händer
 
Vad har du för mobil operatör: telia

Är du allergisk i mot något: hästar, dumma människor

Vem pratade du med i telefon senast?  ruben

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hur många bitar sushi ska du ha?

Antal timmar sömn inatt: 10 hela timmar.

Sov du ensam: nix, jag hade ruben vid min sida

Brukar du komma i tid: njaa inte till jobbet kanske men till andra viktiga saker

När mår du bra: när allt i livet går som det ska

Hur känner du dig nu: lite trött/bakis, hungrig och har söndagsångest

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: tjejfötter är okej. killfötter är bara äckliga

Är du smart: hallå jag är ett geni

Vad saknar du: min familj

Favorit dryck på morgonen: brämhults juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: klockan tolv

Är du blyg?: nej

Vill du hellre ha mail än brev: jag vill ha brev, bara mormor som är bra på att skicka det.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaaa

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: göra sånt bara killar gör, stå upp och kissa, ha grabbkväll med playstation, bira och poker. m.m

Är du bortskämd: ja det skulle jag nog säga att jag är

Vad gör du i morgon: jobbar

Vad är det värsta du vet?: att bli sviken

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: kanske 2000 (om det inte ingick en shoppingdag i den veckan)

Vad behöver du just nu?: mat, en tvättmaskin och en diskmaskin

Vad längtar du till?: sommaren, resan till grekland

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja

Vad använder du för shampoo?: elvital

Vad är det finaste du fått?: pryl så är det min burberry väska

Hur gammal är du: 21

Tycker du om någon just nu: jag älskar ruben

Du samlar på: klänningar

Gröna eller röda äppeln: gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma

Är det okej att gråta: ja såklart

När grät du senast: kommer inte ihåg, säkert när jag hade ett kärleksgräl med ruben

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa lägenhet

Bär du glasögon eller linser: färgade linser ibland

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nix, men det är kul

Vill du gifta dig: jaaaa och det ska jag en vacker dag

Vill du ha barn:  ja 2 st

Solar du ofta: ca 1 gång i veckan

Är du bra på att laga mat: ja det är jag

Gillar du att dansa: dans gör livet roligare

Hur vig är du: jag kan sätta benet över huvet vig är jag

Vilken är din favoritglass: GB sandwich

Tror du på ett liv efter döden: ja det gör jag

Tycker du om sushi: älskar det, men inte rullar

Vad äter du helst när du ser på film: chips med dipp

Har du tandläkarskräck: nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska, jag är såååå morgontrött

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: jag har gjort det en gång i tiden, men inte längre.

Röker du: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: nej

Senaste låt du hörde: jag blundar i solens sken - peter jöback

Vad gör du på helgerna: fredagar hemmakväll med god middag, film och mys, lördagar fest, söndagar soffan, lite städning och tvätt.




Kommentarer
Postat av: Sabina

KUl att du skaffat blogg :) nu ska man snoka lite puss puss

2009-04-26 @ 21:43:17
URL: http://ssabinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0