Flytt påbörjad

Nu är det 4 veckor kvar tills vi säger ADJÖ till Kärrhöjdsvägen 13. Jag är så klar här. Klaaaaar! Även om vi har gått igenom mycket som har varit helt fantastiskt tillsammans som familj i det här huset så har det inte varit vårt hem. 

Hela familjen längtar. Planen är att huset ska vara tomt på grejer 1 vecka innan vi lämnar nycklarna. 
Vi har hyrt ett förråd på shurgard där våra sängar och liiiite annat smått och gott får bo 1 månad medan vi bor april ut i Bommersvik. Och till förrådet började vi att flytta saker redan idag. Sakta men säkert 😎

När vi flyttar ska i princip allt köpas nytt. 
Jag har nästan glömt hur allt såg ut i nya huset, men imorgon Kl 10 ska vi äntligen dit och få mäta och kolla runt. Ska bli så kul. Så taggad på att få låta inredningsdrömmarna flöda. 

Jag gillar att vara ute i god tid så jag har redan röjt ut nästan hela undervåningen och sålt av saker, packat i kartonger och slängt massa skit (rent ut sagt). Tillfredsställande känsla att det går enligt plan. 
Nu kör vi! 
26/3 - huset tomt, flyttar till Bommersvik 
31/3 - Hej då Kärrhöjdsvägen (hunnit åtgärda lite saker som ska fixas i huset och flyttstäd) 
30/4- Hej,  Disas väg 🥳






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0