Rekord

Hej. Jobbet har tagit över mitt liv. 
Helgen som var, var som en dröm. Har aldrig sålt så mycket som vi gjorde. 
Jag hade försökt att planera allt in i minsta detalj på marknadsföringsbiten för så lite pengar som möjligt 😉 Redan i början av året bokade jag in så jag skulle få det jag ville just för den här veckan. 
Och allt bara gick i lås. Efter MÅNGA vändor fram och tillbaka. Tack Lucas å Chris på GRW media, när är bäst! Tack för hjälp och för att ni fattar mig 🤗

Jag var liksom tvungen att skriva här bara för att ha det sparat så jag aldrig kommer glömma det. 
Så första helgen i oktober 2020 så gjorde vi det jag inte trodde var möjligt! Vi sålde för ÖVER en halv miljon kronor! Lampor. Kan ni förstå?! Jag är så ödmjukt tacksam. Jag som var så jäkla rädd i mars. Att vi inte skulle klara det pga covid-19. Att jag skulle bli tvungen att säga upp personal. Men det blev inte så. Det blev helt tvärt om! 

Helt fantastiskt, jag är mållös. Trött men lycklig. 
Tack. Tack. Tack. Och en annan grej, man ska alltid lita på sin magkänsla och tro på det man gör. 👊🏼 
(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0