Höstlov! 🍂

I fredags sĂ„ gick barnen pĂ„ höstlov, SĂ„ efterlĂ€ngtat! 
SĂ„ i fredags var det hemmakvĂ€ll och i lördags efter jobbet Ă„kte vi till Heron och mötte upp familjen WĂ„hlstedts för middag och bio. Vi sĂ„g Nelly Rapp - monsteragent. Den var bra och passade perfekt nu i halloweeentider. 
I söndags sĂ„ var det gymnastik för bĂ„da barnen och sedan kom Cecilia över pĂ„ middag. 
Sen följde barnen med henne för en sleepover. 
Idag och imorgon har de gymnastiklĂ€ger sĂ„ det passade ju perfekt eftersom Cecilia Ă€r en av ledarna. 
Det var Alicias första lĂ€ger (och hon kĂ€nde ingen, förutom Junia dĂ„) och det hade gĂ„tt jĂ€ttebra! Alicia var inte i samma grupp som Junia eftersom de blev indelade efter nivĂ„ men Alicia hade fĂ„tt nya komisar och tyckte det var jĂ€ttekul. 

Imorgon sĂ„ jobbar jag (om inget annat hĂ€nder) sista dagen för denna veckan och sen Ă€r det lĂ„ngledigt för hela familjen. Vi ska spendera dagarna pĂ„ Bommersvik. Ska bli sĂ„ mysig att fĂ„ vara tillsammans! 

SĂ„ det ska vi hitta pĂ„ denna vecka. Men vi har hunnit med massa annat sedan sist jag skrev.  


(null)
Jag hade lunchdate med Sarah pĂ„ Turinge ost och vin. 😍
(null)
Cilla fyllde 34 Ă„r ❀ hĂ€r Ă€r vi pĂ„ Kaly 2004 tror jag ... â˜ș
(null)
Vi var pĂ„ Mira Mar en lördag och firade henne (och lite andra grejer vĂ€rda att fira đŸ€—) 
(null)

(null)
Jag och Kim sov över pĂ„ Elite Hotell i Eskilstuna för han var med mig pĂ„ jobbet i tvĂ„ dagar för att hjĂ€lpa oss med all jul! 

(null)
Carina och Per bjöd oss och resterande familjemedlemmar pĂ„ bowling och sedan en trerĂ€tters hemma hos dem.  SĂ„ lĂ€nge sen vi sĂ„gs allesammans! 
(null)

(null)
Junia fick rida ponny med Celine efter skolan. 

(null)
Vi har kĂ€kat firar-middag hos Nina och Tilde (för att fira dem i efterskott) 


VĂ„rt höst-utskick kom i brevlĂ„dan. đŸ„ł
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
(null)


Sist men definitivt inte minst sĂ„ var jag (och Kim) pĂ„ styrelsemöte förra veckan.  Min första sen jag "tog över" kan man sĂ€ga. 
Jag bytte rĂ€kndeskapsĂ„r tidigare i Ă„r sĂ„ istĂ€llet för att köra 1 sep - 31 augusti sĂ„ kör vi nu 1 maj - 31 april. SĂ„ vid denna bolagstĂ€mma sĂ„ var det bara 8 mĂ„nader som var rĂ€knade. 
Och det var bra siffror vi sĂ„g. Jag Ă€r jĂ€ttestolt. 
Men sĂ„klart sĂ„ Ă€r det en press. Jag var sĂ„ orolig innan sommaren och ja. Jag Ă€r lite orolig nu med inför julförsĂ€ljningen. För det Ă€r nu vĂ„r stora tid Ă€r. GĂ„r inte att komma ifrĂ„n denna oro... men jag ska försöka att njuta och ta in allt ocksĂ„. 
Oktober har varit helt fantastisk! Vi har aldrig (sedan öppning 2004) haft sĂ„ bra försĂ€ljning, det Ă€r sĂ„ overkligt. 
Tack. 












Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0