Inventering och Valborg

I veckan så satt vi igång att inventera. Vi har alltid haft bokslut sista augusti men jag ville ha det sista april istället så vi har nu bytt och det känns mycket bättre. Har alltid haft lite ångest i augusti då jag vet att man ska tillbaka till jobbet efter semestern och sätta igång med den. Säsongen har börjat komma igång då och mitt i allt har vi ett utskick som brukar gå ut till hushållen och det kommer många leveranser. 
Så detta känns betydligt bättre, vi är inne i lågsäsong och vi har inte så mycket på lagret. 

Ja så idag har vi då stängt men vi är på plats för att inventera butiken. ✏️📒

På måndag så kommer revisorn och kollar så allt gått rätt till sen är det klart för i år! SÅ skönt! 

Igår var det Valborg, kidsen var hemma hos min bror och hade massa skoj på dagen, hämtade upp dem vid 19 när jag kom hem från jobbet sen hem till Lasse och Åsa som bjöd på grillmiddag och créme brulée-cheesecake 🍮
Kidsen sov kvar och jag och Kim cyklade hemåt vid tolv-snåret. 
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0