Helgen

I fredags efter inventeringen var jag helt slut. Kom hem vid 18.30 och så blev det middag med familjen, och ben & jerrys i soffan sen somnade jag 😴 
Lördagen så var det balett för Alicia och sen så spelade vi årets första minigolf-runda. 
Det gick ju faktiskt bra för jag vann över Kim och det tyckte både jag å barnen va kul 😉
Efter det åkte både barnen iväg å lekte med kompisar så jag, Kim, Åsa, Lasse och Benge spelade golf ⛳️ även här slog jag Kim! (Men Åsa vann omgången) sen så blev det en hemmakväll med pizza och film. Junia sov över hos Celine så det vara bara vi tre hemma och det var mysigt för Alicia. 
(null)

Söndag, Kim körde cross med Jonn på fm och jag fixade med tvätt osv. Junia hängde fortfarande hos Celine så jag å Alicia hjälptes åt hemma. 
Vid 13 tiden åkte Alicia till sin kompis Novalie och jag spelade en runda golf med Lasse och Åsa.  Vid hål 4 öppnades himlen och regnet kom men det var inte så farligt. Det slutade ganska snabbt. 
Man kan ju tro att jag blivit bättre efter alla rundor jag hunnit med i år men för det mesta går det fel. Ibland lite rätt. 
Ska försöka gå ut i veckan om det inte regnar. 

På eftermiddagen / kvällen var det gymnastik och ridning för Junia. 
På kvällen, currypasta och Aperol spritz till middag. 
Så himla gott. 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0