Hallå 👋🏼

Veckan som gick var en bra vecka. 
Började med att revisorn kom på besök till butiken i måndags för att kolla upp inventeringen. 
Tisdagen var en vanlig arbetsdag så den gick undan. 
Så blev det onsdag och Sarah kom och hämtade mig å Alicia för en playdate hemma hos dem. 
Kidsen fick donken och vi beställde hem lunch från turinge ost & vin. Satan i gatan vad deras vego-lunch var bra!!! 
Vi drack rosé å solen. Spelade spel. Barnen hoppade studsmatta. När Kim slutat jobbet så kom han och Junia. Cecilia och Budda kom när de slutade och det blev grillat till middag. 
(null)

En annan stor grej är att jag äntligen fick min nya bil i onsdags. Har väntat i över ett halvår så jag har verkligen längtat! Jag är jättenöjd! Ska ta bild på den sen så ni får se min pärla. 

I torsdags så var jag också ledig (eller permitterad) min mamma hade Alicia så jag och Kim kunde ta en förmiddag på golfbanan med lunch. ⛳️🏌🏼‍♀️ 
Också här väldigt bra vego-mat! 👌🏼👍🏼 

I fredags var det jobb som gällde och dagen försvann i ett nafs. 
En filmkväll i soffan med familjen - Rädda Willy (en av favoritfilmerna när man var liten ju) 

På lördagen så åkte vi till Kungsholmen för att umgås med Carina, Pelle, Hampus och Elivira. Och för att fira Carina lite i efterskott. Vi gick till Rålis och där var det full rulle. Kidsen lekte i parken. Käkade hamburgare å Korv, sen efter lite väntan så fick vi bord på boulebar där vi blev bjudna på lunch. Jag åt musslor! Aaa så gott! 
Sedan matade vi fåglarna och sen hem till Pelle å Carina för mer lek och drinkar. 
Vi blev inte jättesena men åkte hem vid 22. En riktig heldag! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Söndagen var en redig vilodag. Förutom för Junia som körde gympa å ridning 👊🏼




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0