đŸ„‚đŸŸđŸ‘™đŸ§–đŸŒâ€â™€ïžđŸč🏹

Nu kĂ€nns det lite som om dagarna gĂ„r ihop. Vilken dag Ă€r det? 
Just det tisdag. ImorgonkvĂ€ll flyttar vi ut till Erlandervillan pĂ„ Bommersvik igen. Det var sĂ„ himla gött i pĂ„skas nĂ€r vi var dĂ€r sĂ„ vi ska vara dĂ€r Ă€ven denna lĂ„nghelg. 🌟
Yey! Nu hoppas jag pĂ„ bĂ€ttre vĂ€der ☀☀☀ 

Helgen som nyss passerat var ju ocksĂ„ bra. 
I fredags efter jobbet sĂ„ bjöd Lasse och Åsa in pĂ„ grillmiddag. Åsa fyllde Ă„r tidigare i veckan sĂ„ vi fick fira henne lite i efterskott. 

I lördags sĂ„ var vi uppe rĂ€tt tidigt o fixade. Jag och Kim tog en promenad pĂ„ 5 km. HĂ€rligt vĂ€der och sen sĂ„ gjorde jag mig klar o packade. Mary kom hit vid 12 Ă„ sen sĂ„ kom Cilla, Jelle, Karro o Sarah vid 13.45. Vi packade in oss i bilen Ă„ körde mot sthlm. 
Mot Clarion Sign för bad, bastu, rosĂ©, kĂ€k och bara vara tillsammans o skratta Ă„ ha det bra. 

Söndagen var vi nere vid frukosten vid 08.30 sen satt vi ute i solen tills det var dags att checka ut. 

Tack för en bra helg! 
(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0