måste ta tag i bloggandet


Jag drömmer mig bort till underbara 🇱🇰 nu. Tänkt vilken tur vi hade som kom iväg innan Coronan tog över vår Planet helt och hållet. 
De 11 sista dagarna hyrde vi En villa. Villa Lassana. 
Det var en dröm. Var det en dröm? 
Var vi verkligen där? 
Poolen var gigantisk, apor i träden, stor härlig trädgård med vajande palmer. Personalen som passade upp på oss var världens snällaste. Supergod frukost lagades varje morgon. Vi beställde lunch några gånger och åt middag hemma en kväll, då fick Jajanthi visa sina färdigheter som den lankesiska kock hon är och det var med bravur! 


Jag vill tillbaka 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Annars har jag lärt mig surfa. Inget proffs direkt men jag kan stå upp och ta vågor 🏄🏽‍♀️
Vi åt så mycket god mat hela tiden. Det trodde jag inte om Sri Lanka. Att maten skulle få högsta betyg. 
Här kommer lite bilder från en av de bästa resorna jag gjort i hela mitt liv. 
Tack också till alla våra reskompisar. Utan er hade det inte varit lika bra, det vet jag! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0