En helg i Järvsö

I torsdags när Junia slutat skolan åkte vi och mina föräldrar till Järvsö. Vi hyrde en stuga istället för att bo hos Helen och Gunnar, ville minimera smittrisk och träffade bara min moster och mormor utomhus under helgen.
 
Men hallå vilken helg vi har haft! Vilket väder, klarblå himmel och sköna dagar i skidbacken. 
Igår åkte Junia och Alicia sitt första åk i svart backe och det gick SÅ bra! 🙌🏼  jag är så impad! 
(null)
Igår kom mamma, pappa, Helen, Gunnar, mormor och Hans till backen, vi grillade hamburgare och korv och satt ute i solen och åt. 
(null)

(null)
Fredagens lunch i backen 😍
(null)
Och en drink på det! 
(null)

(null)

(null)

Nu känner jag mig ännu mer pepp på att åka! När man får sånt väder så är det ju så mycket roligare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0