Midsommar

Firades på Lisö med Budais, Wåhlsetds och Cecilia. Vädret, människorna, maten, stället ... ja. Den helgen kommer jag leva på länge ❣️ 
Jag låter bilderna tala för sig själva, men det vi gjorde mest hela tiden var väl att bada. Det var det första jag gjorde när jag vaknade och det sista vi gjorde (runt Kl 21) på kvällarna 💦

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0