2 juni

I tisdags så började min dag hos min frisör Claudia i Etuna. Gjorde slingor och klippte en bra bit. Var där i 3 timmar och blev rejält bortskämd. 💇‍♀️
Sen åkte jag till jobbet och åt lunch och fixade lite småsaker innan Kim kom och hämtade mig. 🚗
Vi åkte mot Västerås och checkade in på steam hotell. Första gången jag besökte hotellet (har bara varit på spat innan) och ååå va mysigt ställe! Rummet var drömmigt och skönaste sängen på länge längeeee! 
Aja vi bara slängde in grejerna på rummet och tog en promenad hand i hand längst med vattnet. Hade sånt underbart väder. Vi slog oss ner på Kajplats 9 där vi beställde in bubbel och deras egentillverkade glass. Satt säkert där i två timmar och bara snackade skit o kollade på folk. Mysigt att testa en ny stad! 

När vi kommit tillbaka gjorde vi oss klara för middag kl 21. Fördrink och tvårätters var det vi orkade med, avslutade med vin, biljard och shuffleboard. 

Sov som en prinsessa! Tack Kim för en sån fin present. Att vakna upp på sin födelsedag på steam var mitt i prick ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0