đŸ‘‹đŸŒ hello

Är som vanligt efter jul/nyĂ„r inne i en trĂ€ningsperiod. Är sĂ„ otroligt trött pĂ„ att stoppa i mig sött och inte orka röra pĂ„ flĂ€sket, sĂ„ den 2 januari satt jag igĂ„ng med promenader och tĂ€nker lite nyttigt i matvĂ€g. 
KĂ€nner att jag sakta men sĂ€kert börjar kĂ€nna mig bekvĂ€m igen. 
SĂ„ ja det har blivit lĂ„nga promenader i veckan och vi har turats om med vab. Alicia fick öronvĂ€rk natten till mĂ„ndag och som vanligt var det öroninflammation. Och Ă€ven sprucken trumhinna. SĂ„ penicillin i 10 dagar. 😱
(null)

(null)

(null)
Gjorde storkok i mĂ„ndags. En vego-chiligryta som blev jĂ€ttegod. MatlĂ„dor flera dagar och nyttig đŸ‘ŠđŸŒ 
Nu lĂ€ngtar jag sĂ„ till helgen. Imorgon ska vi pĂ„ middag hemma hos Lasse och Åsa och pĂ„ lördag ska jag och de andra brudtĂ€rnorna hem till Malin pĂ„ vĂ„rt första brudtĂ€rnemöte đŸ“ŁđŸ„‚đŸ’đŸ‘°đŸŒ
O sĂ„klart ska jag jobba ocksĂ„. Det Ă€r alltid kul 😁




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0