Måndag

Skjutsade Junia och Celine till skolan 07.45 sen åkte jag å fixade lite saker på eljus å Freja. 
Kom till jobbet o jobbade på till kl 15 sen åkte jag o bankade pengar innan jag hämtade Alicia från fsk. De var inne på Tom Tits och röjde så fick hämta henne där. 

Väl hemma bytte jag om till träningskläder och så åkte jag till Telge Akuten för att ta min andra spruta twinrix (hepatit a+b) 
Sen åkte jag hem till Nina och vi gick ut på en regnig PW. Men skönt vare! 
När jag kom hem vid 19-tiden stod middagen på bordet. 
Måste tipsa om min favvorätt som jag fick ikväll 🍲🍴
https://paulas.me/halloumi-linsstroganoff-med-smak-av-fetaost-och-soltorkade-tomater/

Bra start på en bra vecka! Nu ska jag sova 😴
(null)
Hade ingen bild från idag så en gammal bild på Tora fick stå för det. ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0