Denna vecka

Måndagen började TIDIGT för det var vår fina bästa Alicias födelsedag.  6 år ❤️ min lilla tokfia är stor nu! 

Frukost på sängen, skönsång, ett stort paket (LOL-buss) det blev en bra morgon! 
Sedan iväg till öron-näsa-hals för att träffa en läkare så nu efter den undersökningen så har vi fått tid för operation den 7 april (halsmandlar, polyper samt rör i öronen) 
Efter det åkte vi och handlade glass som hon ville bjuda på på förskolan. 
På kvällen firade vi med tacos och glass! 

Tis-tors var jag på belysningsmässan i Älvsjö med anställda och andra kollegor inom ljusexperten. 
Det var tre roliga och intensiva dagar. Goda middagar, fest o mingel och SÅ mycket fint! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Middag på Supper är alltid en god idé. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags blev det jobb i butiken och så fyllde ju faktiskt min kära mor 67 år. Skumpa-frulle på Ambelli. 
(null)
Vi får fira när hon o pappa kommer hem till Sverige. 

Vi hade en lugn hemmakväll med mello och film. Lagom lördag. Så skönt! 

Idag söndag var jag uppe tidigt och gick min mil för dagen. Har försökt att gå 6 mil i veckan och det har jag hållit bra. 
Nu har jag gjort det i 5 veckor och lyckats gå ner 5 kg och det är man ju glad för såhär i semestertider. Kim har också gjort bra ifrån sig. "Bara" 12,8 kg har han gjort sig av med. 

Firade att Biggest loser var över och jag mötte upp Sarah å Cecilia på stan för att göra pedikyr och manikyr 💅🏼 sån lyx! 
På kvällen kom Lasse och Åsa över som också ville ha god onyttig firar-mat så Kim gjorde friterade fishtacos och så blev alla väldigt nöjda. Barnen hade önskat kladdkaka till efterätt så så fick det bli. 
Avslutade med ett klassiskt chicagospel som jag vann. 
Tack o hej för denna helg. Bra jobbat alla vi som kämpat med att komma igång med träningen! 💪🏼💪🏼💪🏼 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0