Friday

Jag började dagen på jobbet där jag o Maria spelade in en film för att ha som material till en film som ska spelas upp som reklam i matvarubutikerna runt om i etuna och Strängnäs. 
Sedan spelade vi in filmklipp till vår insta/Facebook. Lucas är skitduktig å det är riktigt kul att jobba med honom. 
Vi var klara med allt vid 12.45 å då åkte jag tillbaka med Lucas till Tälje. 
Jag, Kim å kidsen hade bestämt en dag på bounce. Väl där träffade vi Tobbe, Kalle, Hampus och Elvira. Jag hade såå kul, det var roligare än väntat! Vi körde 2 h, och det räckte gott o väl. Var ganska slut efteråt. 
Farmor Carina kom precis när vi var klara och hon bjöd på glass/fika. 🍦

Sen racade vi hem där vi bytte om. Tjejerna skulle hem till mormor o morfar för att ha myskväll med Talang o sova över. 
Jag å Kim var på datenight med middag på Lilla Styret och så skulle vi på bio. Men vi kände inte att nån film var lockande så vi åkte till filmkedjan å köpte godis och sedan till Ica maxi för att köpa nya GB glassarna kladdkaka och morotskaka. 
Vi kollade på två filmen å åt alldeles förmycket men det var så mysigt! 
(null)

Morotskakan får 3/5 och kladdkakan 4/5 av mig. Kim tyckte tvärtom. 

En annan sak som är helt unreal är att: 
(null)
Bröllopsplanerna är igång! 🤗😭😍

Kommentarer
Postat av: Lisa

När blir det bröllop? Så roligt

Svar: Det blir i juni nästa år 🌸
emeliehellman.blogg.se

2019-03-17 @ 16:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0