Bio, Gympa, Planering och Vänner

Den här veckan har varit lugn. Det har härjat magsjuka på Alicias fsk så jag har hållit henne hemma ons-fre för att försöka undvika smittan.
I onsdags var vi lediga och hade en mysdag hemma. Hämtade Junis tidigt från skolan.
På kvällen var det gymnastik för båda tjejerna.
Torsdags efter jobbet bjöd Ceciia på en bio på Heron. Cold Pursuit som var en svart komedi action. väldigt märklig, på vissa ställen i filmen kunde jag inte sluta skratta för allt var så konstigt.
Aja, det var iaf en trevlig kväll, så tummen upp för det!
 
Fredagen var också jobb innan festligheterna. Åkte hem till Sarah vid 17 där vi tjejer som ska åka till Kroatien samlades för planerig, bubbel och pizza.
Vi kollade upp olika aktiviteter vi vill göra, restauranger, barer å clubar.
Känns så långt bort, men det är "bara" 41 dagar kvar! Det går fort!
Kim å kidsen var hemma hos Wåhlsteds med Budda i Victor o röjde loss.
 
Igår lördag hade Junia gymnastik o sedan uppvisning i stadshuset,  jag jobbade och sen direkt till brunnsängshallen med Åsa, Kim, Lasse, Cecilia å Alicia o körde badminton o mjuktennis. alltid kul.Sen åkte vi till nykvarn å hämtade upp Junia som varit å lekt med sin gymnastikkompis.
Vi plockade upp sushi påvägen hem å sen kom Cecilia å festade loss på det.
 
Idag är det söndag o solen skiner så härligt. Jag ska köra lite träning här hemma innan vi sticker ut. Tjejerna vill cykla så det får det bli!
Sen ska jag packa för imorgonbitti drar jag till Österrike. Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0