SOMMARLOV!

Nu väntar 5 veckors sommarlov för kidsen. Jag och Kim får nöja oss med 4 veckor, men det är inte fy skam det heller. 
Igår så hämtade kusin Tilde Junia från fritids och de åkte o badade, å på kvällen blev det tacos å så sov Junia över där. 
Junia var så lycklig över den dagen! 
(null)

Alicia spenderade hela onsdagen hemma hos Victor o Sarah. 
När jag kom och hämtade efter jobbet ville Victor följa med oss hem så så fick det bli. 
Han ville även sova kvar å det var ju roligt. Första gången han frågade o verkligen ville. 
(null)

Jag var ute o gick 9 km på kvällen med Åsa, skön kväll utan blåst. 
Natten gick bra med Victor, han vaknade precis innan jag åkte till jobbet vid 07-tiden. 
Då gick han upp och kollade på sommarlov tills Alicia vaknade. 

Så idag var alltså sista dagen på fsk/fritids. 
De är väääldigt förväntansfulla inför Grekland nu. Imorgon är även jag ledig så det ska bli så skönt att få rå om barnen lite extra nu när vi ska vara i från varandra i en vecka. 

Ja nu önskar jag bara lite bättre väder här hemma nästa vecka så vi kan utnyttja kvällarna efter jobbet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0