Trött-måndag

Ååå imorse var jag trött. Helt slut. Tog lite sovmorgon. Bra tänkt av mig för annars skulle jag inte ha orkat sprungit ikväll. 
Jobbdagen gick undan, som alltid på måndagar. 
Hämtade Alicia sen hem där jag bara svirade om till bekväma skor å så åkte jag ner till stan å mötte upp Sarah. Vi köpte lite grejer till resan å så målade vi naglarna och gjorde pedikyr. Lyx som tusan. Så nu är det avklarat! 🦶🏼💅🏼

När jag kom hem så stod maten på bordet å barnen hade på sig pyjamas å var redo för sängen. Det var också lyx som tusan. 
Efter maten sprang jag. Och det kändes så bra. 

GOT på tv å nu natti natti. Imorgon valborg. Jag jobbar halvdag. Sen middag här hemma med Malin å Henke. Känns som det var år och dar sen vi gjorde något! Så det ska bli väldans trevligt! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0