Torsdag

Idag var vi lediga. Junia hade studiedag, Alicia ville också vara hemma så då blev det så. 
Kim var på sjukan å kollade upp sin fot, han hade slagit i den för 10 dagar sedan när han surfade och nu har det blivit inflammerat. 
Så antibiotika i 14 dagar. Hoppas det blir bra nu så foten är helt läkt tills vi åker till Rom. 🙏🏼 

Dagen annars var ganska lugn. Jag tränade, vi åt sushi till lunch. Jag gjorde gingershot. Jag o Kim kom äntligen fram till ett nytt matsalsbord. Som nu är beställt å kommer nästa vecka! 
När Sarah o Victor kom hem från jobb/fsk så åkte jag och Alicia hem till dem. Det blev middag och så bokade vi alla restauranger vi ska äta på i Kroatien. 
Kan ni fatta att vi åker nästa lördag?! Yeeeeey! 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0